Khamis, 14 Jun 2012

VIMAX ORI CANADA

hot_icon1.gif
                             PROMOSI SEHINGGA 09 NOVEMBER 2012

VIMAX ORI CANADA
RM298     RM260


Anda harus makan sehari 1 biji sahaja. Makan pada waktu pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur. Jika pada hari yang anda inginkan kekuatan dan tenaga lebihan. Ambil 1 biji kapsul (30 minit sebelum seks).
Sebotol Vimax Herbs mengandungi 30 biji kapsul untuk 30 hari penggunaan. Formula baru ini dirumus khusus, jadi anda tidak perlu makan 3-6 kapsul sehari seperti kebanyakan produk keluaran dan jenama lain.
Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik? Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Botol atau 9 set vimax atau 12 set vimax untuk hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.
Jika anda rasa kurang selesa, minum air suam dengan kuantiti yang lebih. Anda juga boleh mengambil separuh daripada pil vimax kiranya ianya terlalu kuat untuk anda…
Amaran …jangan ambil lebih daripada 2 biji sehari.
******************************************************************************
Lebih Sejuta lelaki seluruh dunia telah menggunakan Vimax sejak 10 tahun dulu untuk meningkatkan kelelakian mereka. Kami ada rekod para pelanggan yang menggunakan Herba Vimax untuk mengoptimumkan kesihatan mereka. Jika mereka menggunakannya, dan Vimax telah 10 tahun dipasarkan dan permintaan semakin meningkat dengan pembelian ulangan yang tinggi, serta doktor-doktor juga mengambil bahagian dengan memberikan rumusan Vimax ini kepada pesakit mereka, sudah pasti Vimax Original bukan sembarangan herba. Kajian secara klinikal pula mendapati Vimax Original berkesan. Pelanggan kami terdiri dari golongan VIP dan Vimax bermanfaat buat mereka.
Jika Vimax memuaskan hati mereka, anda pula bagaimana? Teruskan pembacaan anda…


“Ulasan ringkas pengguna, isteri suka, saiz tambah 2 inci, mani semakin banyak, 3 bulan guna, kekerasan bertambah!”

Vimax adalah herba terkemuka dari Canada. Sudah 10 tahun terjual di pasaran internet. Satu tempoh yang paling lama berbanding jenama lain. Oleh itu sudah pasti ia menjadi barang buruan “PENCIPLAK”. Jangan terpedaya dengan barang tiruan yang bersepah dipasaran.

 
Kapsul Vimax mempunyai fungsi berikut dalam jangka masa panjang:
* Pemanjangan dan pembesaran zakar
* Kekerasan maksima
* Ketahanan lebih lama


Vimax Diperbuat dari Herba 100%.
Vimax dihasilkan selepas bertahun-tahun penyelidikan. 100% diperbuat daripada herba semulajadi.

Apa Vimax dapat lakukan untuk saya?* Meningkatkan keinginan seks dan stamina anda
* Ereksi yang lebih padat, lebih keras. Kerana peningkatan aliran darah, ereksi anda lebih padat
* Ereksi apabila anda menginginkannya. Ereksi yang padat. Tiada masalah untuk ereksi dan bertahan lama. Pil Vimax memastikan darah mengalir sempurna ke zakar, jadi anda akan zakar anda mudah ereksi dan bertahan
* Orgasm yang lebih puas dan nikmat
* Menghentikan ejakulasi pramatang
* Rupa zakar anda akan membangkitkan berahi pasangan anda.
Apa yang dapat Vimax lakukan untuk saya?
Vimax dapat menguatkan fungsi prostat. Ia juga merencat radang prostat dengan berkesan.Radang Prostat dapat direncatkan sehingga 13%. Vimax dapat meningkatkan keinginan seks dan stamina.
Ia dapat membuatkan zakar anda kelihatan tegap di depan pasangan anda. Anda akan miliki ereksi yang kuat dan keras. Ia juga membantu menguatkan aliran darah dan sekaligus ereksi anda bertambah dan zakar akan kelihatan lebih besar.
Vimax akan memberi ereksi yang anda perlukan. Keras seperti batu setiap masa yang anda inginkan. Tiada lagi masalah kerana ia bantu anda untuk menaikkannya. Vimax akan pastikan darah anda lancar dan membantu anda kekal tegang dan sentiasa kuat.
Zakar menjadi lebih kuat dengan orgasm yang jitu. Sekaligus menghentikan pancutan pramatang dengan menguatkan otot lantai pelvis. Meningkatkan kesuburan sperma, mencergaskannya. (Mudah dapat zuriat) Air mani bertambah banyak dengan pancutan yang puas dan berganda.
Bilakah saya akan dapat kesan-kesan positif?
MINGGU 1-4
Dalam beberapa minggu anda akan dapati kesan peningkatan stamina dan daya seksual.
MINGGU 4-8
Selepas itu, selepas 2 bulan, anda akan dapati kekerasan zakar bertambah. Begitu juga ketebalannya, anda akan dapati ia lebih lebar dan keras.  Apabila anda berdiri di depan cermin, zakar anda akan kelihatan gemuk dan tebal.
MINGGU 9+
Apabila anda mengalami ketegangan, anda akan lihat perubahan ketara. Zakar anda kelihatan tegap, kuat dan teguh. Ia hanya mengambil masa 3 bulan sahaja untuk zakar anda kelihatan kuat, tegap dan besar. Selain kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak sekali.
Bahan-Bahan Dalam Vimax (Herba berkualiti tinggi diguna)
Herba yang diguna 1st grade. Kini dengan “Technology Smart Dose” Jadi anda tidak perlu menelan 2-9 kapsul sehari seperti herba-herba jenama yang lain. Hanya satu kapsul Vimax sehari sudah mencukupi. Makanlah kapsul Vimax sebiji sehari selepas sarapan pagi.
Benih Menggetar (Seman Cuscutae)
Benih menggetar dikenali sebagai tonik yang menguatkan buah pinggang dan digunakan secara meluas untuk memulihkan masalah seksual seperti mati pucuk, pelepasan air kecil waktu malam, ejakulasi pra-matang.
Saw Palmetto Powder
Dikenali untuk merangsang libido yang rendah pada lelaki dan meningkatkan tenaga seksual. BPH menemukan bahawa ekstrak saw palmetto mengurangkan radang prostat dengan kadar 13%.
Epimedium Sagittatum 04:01 Ext (Menyalak/Kambing Girang/Kambing Miang)
Doktor/Pengamal Herba Cina melaporkan bahawa Epimedium Sagittatum/Horny Goat Weed meningkatkan libido dan meningkatkan fungsi ketegangan.
Hawthorne Berry (Fructus Crataegi)
Hawthorn membantu melindungi anda daripada penyakit jantung dan mengawal tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi. Sekaligus membantu pesakit kardiovaskular.
Gingko Biloba JKR
Tindakan herba ini boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidak upayaan saraf. Ginkgo meningkatkan peredaran darah periferi dan pengoksigenan.
Inosine Anhydrous
Ialah bahan semula jadi yang boleh membantu meningkatkan keupayaan badan untuk membawa oksigen, tanpa pengambilan oksigen di dalam paru-paru, jadi ia boleh bekerja lebih keras, lebih kuat. Ini adalah bukti kepada manfaat yang bagus semasa aktiviti seksual.
Panax Ginseng (akar)
Ginseng merangsang kegiatan kedua-dua fizikal dan mental dan mempunyai kesan positif terhadap kelenjar seks. Sumbangan herba ini merawat kemandulan, dan pancutan pramatang. Ia juga cenderung membina darah dan sperma.
Avena Sativa Ext 10:01 (Oat Straw Ext)
Pemberi tenaga dan penggalak nafsu tanpa kesan sampingan yang berbahaya. Juga dikenali sebagai Seed Milky Oat atau Oat Liar, Avena Sativa digunakan untuk merangsang kedua-dua jantina lelaki dan wanita dengan cepat dan berkesan.
Tribulus Terestris Powder
Tribulus Terrestris kini terkenal sebagai penggalak bagi tujuan meningkatkan daya seks. Maksud dan herba ini berasal dari bahasa Bulgaria, kajian yang dijalankan dalam tahun 1970-an, mendapati kesan ke atas testosteron meningkat dan hormon “lutenizing” di kalangan lelaki yang dimiliki oleh pasangan subur.
Cayenne / Lada
Digunakan untuk menangkis penyakit dan menstabilkan peredaran darah. Ia juga mencegah sakit jantung dari serangan jantung yang mengejut dengan meningkatkan kekuatan jantung tetapi bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu yang rosak dan juga menolong menghilang kelesuan akibat persetubuhan.
“Tahukah anda kebanyakan herba yang anda makan tidak memberikan anda kesan dan tidak berupaya membantu anda?
Ini kerana herba tersebut dihasilkan secara pukal melalui kaedah makmal dan artificial
(Tidak Asli)”
Try Vimax Original, sekurang-kurangnya sebotol. Tetapi kami syorkan 3 botol untuk kesan optimum! Rasai perbezaannya!