Khamis, 18 Oktober 2012

JELQ DEVICE (BASIC) ALAT UNTUK PANJANGKAN ZAKAR

NEW


ALAT UNTUK PANJANGKAN ZAKAR



JELQ DEVICE (BASIC)
RM280

Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita? Dalam kajian oleh penyelidik diAmerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum. Apakah saiz zakar lelaki normal?

Bagi tiap lelaki matang, saiz zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci. Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang ? Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki.

Alat JELQ ini telah dihasilkan bagi menambahbaik keberkesanan teknik senaman JELQ. Ianya dapat memberikan daya cengkaman yang sama dan seimbang setiap kali anda menggunakannya berbanding dengan menggunkan tangan anda semata-mata.Alat ini dicipta menggunakan teknologi terkini bagi memastikan anda 100% selesa dan selamat ketika menggunakannya. Sesetengah dari mereka berfikir ianya amat menyakitkan untuk menggunakannya. Ternyata sangkaan mereka tidak benar sama sekali. Anda akan terkejut bila mendapati ianya sungguh menyenangkan.


Bayangkan anda mempunyai ukuran penis yang anda inginkan! Besar, Panjang dan Bertenaga.

Teknik ini adalah gabungan hasil timur dan barat dan selamat dipraktikan.Tiada kesan sampingan dan yang penting hasil daripada amalan teknik ini sungguh menakjubkan