Jumaat, 26 April 2013

ROSELYN VIRGINITY DROPS


 



ROSELYN VIRGINITY DROPS
RM60.00


ROSELYN VIRGINITY DROPS cecair penetat Vagina yang hebat untuk menjadikan anda lebih menawan ia lebih yakin dan faraj lebih wangi serta mantap dalam perhubungan seksual anda.


APA ITU ROSELYN VIRGINITY DROPS ?

Adalah menjadi hasrat semua wanita untuk kembali seperti dara tidak mengira peningkatan usia. dengan ROSELYN VIRGINITY DROPS otok faraj anda menjadi sempit dan akan membantu anda untuk mendapat keyakinan yang lebih semasa detik-detik yang paling intim bersama pasangan anda.

ROSELYN VIRGINITY DROPS dihasilkan daripada ekstrak herba semulajadi yang membantu untuk mengetatkan otok faraj membuat anda berasa seperti dara sekali lagi. ia juga membantu dalam mencegah aliran cecair putih dan mencegah terhadap bau yang tidak diingini dan membuat faraj anda wangi dan selesa.

(produk ketat dan wangi vagina dalam masa 5 minit seperti dara)
Cecair Pengetat Vagina Yang Hebat Untuk Menjadikan Anda Lebih Menawan, Lebih Yakin Dan Lebih Mantap Dalam Perhubungan Seksual Anda.

Cara Penggunaan :-

Bersihkan alat sulit anda sebelum menggunakannya cecair hebat ini. Titiskan 4 titis Roselyn ke dalam vagina setiap kali anda ingin melakukan hubungan seks. Gunakan Roselyn 5 minit sebelum hubungan seks.

AWAS JANGAN GUNA ROSELYN VIRGINITY DROPS !!!!!!

Wanita mengandung adalah dilarang menggunakan ROSELYN VIRGINITY DROPS kerana ditakuti sukar untuk melahirkan anak, ini kerana disebabkan faraj yang sempit akan menyukarkan kelahiran.