Ahad, 12 Mei 2013

COLLAGEN CAPPUCCINO

COLLAGEN CAPPUCCINO
RM39.90

Collagen Cappucino Plus Vitamin C banyak manfaat dan dan kelebihannya? Tahukah anda di dalam collagen ini mempunyai kandungan yang sangat membantu dalam membersihkan sistem dalaman kita? Salah satu kandungan di dalam collagen ini adalah Kacip fatimah. Kita sedia maklum bahawa kacip fatimah berkesan untuk merawat sistem peranakan dan rahim wanita. Tahukah anda keistimewaan kacip fatimah yang lain? Sebagai menambahkan ilmu , mari kita baca apakah fungsi lain untuk kacip fatimah.

Kacip Fatimah boleh diamalkan untuk wanita bujang ataupun sudah berkahwin, ini kerana ianya membekalkan tenaga kepada tubuh manusia. Selain itu ianya mengandungi elemen antioksidan dan phytoestrogen yang mana kedua-dua elemen tersebut mampu memberikan manfaat bukan sahaja kepada wanita tetapi kaum lelaki juga boleh mendapatkan manfaat daripada kacip fatimah. Jadi siapa kata lelaki tidak boleh mengambil Collagen Cappuccino Plus Vitamin C?

Kebaikan Kacip Fatimah adalah :-
1. Mencegah pembiakan sel pra kanser
2. Memantapkan tisu yang memerlukan hormon estrogen
3. Melewatkan proses penuaan.
4. Mengatasi masalah keputihan dan angin (membuang angin yang berlebihan dalam badan)
5. Membantu mengecutkan rahim 
6. Melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkan otot-otot.
7. Mengurangkan sakit senggugut, buasir, penyakit sendi dan membaikpulih peredaran darah.

Wanita mengandung atau menyusukan anak tidak dibenarkan makan kerana ianya berfungsi untuk membersihkan peredaran darah.