Jumaat, 10 Ogos 2012

MINYAK IKAT KASIH (JSD)

MIAZLEY RESOURCES
012-964 3341

KEGUNAAN :

untuk melancarkan peredaran darah di tut tut untuk mengembang dan membesarkan. memberi kekuatan di tut tut untuk keharmonian hubungan.



CARA PEMAKAIAN UTK SUAMI :

Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit


CARA PEMAKAIAN UTK ISTERI YANG menghadapi masalah kekeringan:

- sapukan pada bebed suami lebih sikit
- pastu roger n out


****

ISTERI
selain untuk aktiviti mengurut bebed, ianya juga digunakan secara traditional untuk wanita yang mengalami kekeringan ketika bersama.

untuk wanita...minyak ikat kasih ini digunakan untuk membesarkan dan memontoxkan payudara cam XX punya hehehehehe tut tut sensored. tak perlu pembedahan. dan tak perlu silikon. tapi kuar rumah pakai tudung labuh2 kalau tak nanti di inggap lalat dan tambah dosa.

cara guna selepas mandi - urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas.ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. ilang hingga 8 ke 10 kali.pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 mcm nak piyed.montox, pejal dan anjal. nak ehem2 bak tido malam xpayah guna... nanti cik abe tak selesa.nak ehem2 kat situ letak minyak wangi lebih sikit..biar cik abe lalok...


DIPERBUAT DARIPADA:

- IKAN BELACAK

- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA