Sabtu, 11 Ogos 2012

TESTIMONI PRODUK JAMU SUSUK DARA

Testimonal hot a new item feminin wash dan masker vagina...xrugi cuba n rase sendiri kehabatannya.. 
ITEM: Magic powder susuk dara - masker vagina -
HARGA: RM25

Sazliana 23 tahun belom berkahwin 
DIJANGKITI KUMAN TANDAS

saya seringkali mengalami jangkitan kuman setiap kali menggunakan tandas awam. baik di stesen minyak, masjid mahupon tandas di pejabat.
Walaupon saya seringkali menggunakan tisu untuk membersihkan faraj setiap kali selepas mencuci buang air. Saya tetap mengalami peristiwa kurang selesa di kemaluan saya. Terasa seperti kemalu...an saya digigit semut api yang banyak. menimbulkan rasa tidak menyenangkan sampaikan rasanya mahu nangis walaupon sudah dicuci berkali - kali dengan air yang bersih. Sehinggakan saya fobia untuk melepaskan hajat di toilet stesen minyak ataupon menggunakan public toilet dimana-mana pon termasuk shopping kompleks. kecuali di pejabat sememangnya tiada tempat lain ataupon saya terpaksa tahan sehingga sampai di rumah.
Pada awal januari 2012, saya telah menggunakan tandas di pejabat. saya hilang fokus untuk menyambung kerja-kerja kerana rasa yang menyucuk - nyucuk di kemaluan. keadaan tu berlarutan berjam - jam. sehinggakan rasa macam nak menangis. waktu makan tengahari sedang rakan saya melayari fesbuk. saya ternampak iklan kak hani. saya berminat ingin tahu. walaupon malu saya telah sms kak hani. walaupon kak hani tak reply. selepas waktu perjabat saya telah hubungi kak hani banyak kali sehingga kak hani jawab talifon. bila saya menceritakan situasi saya. kak hani terus rekemen MAGIC POWDER SUSUK DARA " Masker Vagina" tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju untuk membelinya dan bank in kan duit terus ke akaun yang kak hani bagi pada malam tu juga. kerana bagi saya hanya berikhtiar semoga saya dapat jalan penyelesaian. sedangkan sebelom ni saya pernah mencuba meletakkan minyak kapak ketika keadaan gatal - gatal itu berlaku. malangnya keadaan itu bertambah parah dan menyakitkan.
selang beberapa hari kiriman dari kak hani telah sampai ke ofis. Kebetulan petang tu saya baru lepas menggunakan tandas. dan keadaan tidak selesa tu sedang saya alami. Saya kembali ketandas dan terus menggunakan magic powder seperti yang kak hani sarankan. saya membersihkankan kemaluan dan mengeringkan dengan tisu. lalu saya terus menyapu magic powder susuk dara. selesai mengenakan seluar dalam. rasa gatal - gatal perit terus hilang. Tak sampai seminit saya menyapukan magic powder. rasa tak selesa tu terus hilang. saya senyum sambil berjalan ke tempat saya. dalam hati
memang terus - terus memuji berkesan sungguh magic powder ni. memang magic. sampai sekarang saya masih menggunakan magic powder kemana - mana saya pergi saya simpan dalam handbag. lepas buang air saya mesti gunakannya. rasa kering. selesa dan saya terasa yakin terhadap diri sendiri. saya bersyukur di jodohkan dengan magic powder ni. saya berterima kasih kepada kak hani kerana memperkenalkan magic powder ni. Saya berkongsi dengan kawan - kawan saya dipejabat. Lebih - lebih rakan sepejabat dan saya bagi mereka guna sikit. skrg mereka pon telah membeli dengan saya pula. Produk ni memang best. memang saya suka untuk kegunaan saya. Sekarang saya dah pon jadi agen. paling banyak saya jual magic powder. mmg saya suka dan saya sebarkan kebaikannya :-)

***jika anda baca testimoni ini. sila tekan SHARE atau KONGSI. SHARE yang paling kerap dan paling banyak akan menerima hadiah dari pihak kami** — at Where was this photo taken?
Produk: Jamu pengantin dara rm65

"Ni lah yang terkeluar selepas sya basuh pas kencing balik dr skolah...terkejut sya..ingatkan da 2 hari korek ok la..pagi tadi korek..da bersih ..rupanya ada lagi 'indung' ni bertapuk.....nasib baik terkeluar jga.."
Assalammualaikum sis hani.
Baru2 ni saya ada beli minyak ikat kasih daripada hj hasri di wisma yakin. Actually I beli utk husband I ingat nak suh dia urut bagi bebed dia panjang. Setiap pagi husband I ni pemalas. Dia guna lepas mandi tak urut pon. Just sapu je. Lepas tu malam pakai masa lepas mandi balik kerja. Perubahan yang saya nampak bebed abang mcm bertambah halus n mulus. Ada satu mlm jemaat
 tu…nak ehem2 letak minyak kat bebed suami. Nak tahu sis……saya ni kekeringan dan ketandusan. Selalu sakit ketika ehem2. Bila suami letak minyak ikat kaseh tu..masa ehem2 saya sikit pon tak rasa sakit. Rasa ok jer…very lembut n selesa. Baru2 ni sis….saya masukkan kekal dara…banyak kerak2 keputihan keluar. Disbbkan saya ni selalu kesakitan nak ehem2 jadi macam fobia sangat2. Saya gunakan susuk kekal dara n minyak ikat kaseh…sekarang sis masalah saya settle semua. Suami saya cakap pakai minyak ikat kaseh tu bebed dia rasa warm2 jer…..betol ke sis…
Customer nie ada masalah keputihan yg teruk dan becak.. die belum proceed lagi untuk beli JSD.. sebab customer ni baru lepas bersalin 50hari dan ade kesan jahitan yg dah kering pd faraj.. dan  tak proceed kan lagi die beli sebab die fully bf.. deliver pon die pendarahan.smpaikn kena topup darah 2beg plastik coz darah kuar bnyk. luka pon sangt dlm kat pngkal rahim tu kena jahit pon kat bilik bedah.servik die trpaksa d bukak utk jhit luka kat pngkal rahim ada org yg suh die pkai masker tuh tuk sembuhkn pedih2.. die pakai tnp pgtahuan dan tup tup trus die bg gmbr nie. die ad try sapu masker vagina yg kakak die beli pd faraj die.. trus keluar alien2 dkt tepi faraj die.. cuba laa tgk.. belum pakai JPD lg.. tp dah keluar cmni..
Ade masalah period tidak teratur boleh cuba mkn jamu kau dara-rm48.Alhamdullillah dah berjaya bantu ramai customer


TESTIMONI CUSTOMER terbaru :JAMU PENGANTIN DARA



ari nie dah kuarkan mende2 kotor dalam vagina..eiiiyakkkk...lendir putih pekat mcm lemak ayam banyak..pastu ada yg mcm hati ayam sket..bucukkkkk
mmg puas hati lar pkai mende nih
main game pun husband ckp vagina dah x berbau..clean sgt then ketat,,hehehe..mmg betol testimoni customer2 lain..dia ckp suruh amalkan jamu ni slalu..terima ksaih kak..afnie mmg puas hati..


gambar ada...tapi sket je dapat selamatkan...yg lain dah mengalir dengan air..sempat snap gambar yg mana ada je..tu pun sebab nak tunjuk kat hubby...dia sendiri geli nak tgk..hehehe..

alhamdulillah kak..hepi sgt..ditambah pula akak yg rajin melayan soalan afnie ni..mmg suka sgt jumpa akak n produk ni...hubby pun ckp..terima kasih n kirim salam kat akak..afnie nak kenalkan plak kat adik2 afnie

ni pict yg kuar dari afnie punyer tut-tut..dapat banyak ni je...yg lain dah mengalir dalam air..ni je yg dapat diselamatkan..hehehe...ni lar punca vagina afnie berbau...after pkai ni, langsung takde bau..sgt puas hati..sekian lama ada masalah ni..pakai JSD terus ilang bau..mmg mantap JSD. afnie akan teruskan memakai JSD ni sebab mmg berbaloi..terima kasih
 

masa:16/4 kul 9am
Produk:pengantin dan kekal dara
nama:mdm x

umur:37thn
anak:3org


Pagi tadi lepas saya call stokis nak order susuk kekal dara,saya dpt msg dari seorang customer yang di nun utara sana.dia bgth nak WhatsApp gambar "makhluk asing" yang sangat menakutkan.lbh kurang 5mnt kemudian dia sent gambar tu..emm..apa ne? and sy terus call dia..gambar apa yg akak hantar tadi?..dari? (x sempat nak habiskan ayat)..cepat je akak tu balas balik,betul dik..akak pun terkejut n rasa takut sangat.masa nak buang air kecil,akak rasa sesuatu yang melekat kat miss V..bila akak sentuh..akak rasa seperti benda pepejal..akak tarik keluar..ya Allah..alien ne..berdebar jantung..x percaya dalam rahim akak ada benda tu..
Mungkin ramai antara kita ni rasa benda mcm ni tak patut di post kerana mereka2 ini memberi pendapat secara individu.. Tapi jika mereka2 ni berada di tempat kami, warga jamu susuk dara ni, pasti mereka akan berfikir lebih menggunakan hati dan ihsan sebagai seorang wanita.. Bayangkan satu gambar ni di post di wall kami, dapat membantu lebih 10 masalah wanita di luar sana.. Masalah apa? Suami dh tak

 sayang, suami jarang balik, dihina suami, nyaris nak bercerai, blum lg msalah kesihatan dn dalaman wanita.. Masalah miss v berbau, keputihan sangat teruk hingga ada jangkitan kuman, masalah tidak dpt zuriat, msalah bertahun2 tak piyed.. Msalah piyed tak henti2... Semuanya jamu susuk dara dapat atasi dan bantu dengan izin Allah... Kalau kami tak hebahkan, adakah diorg yg ada msalah2 berat macam ni dpt jumpa jalan pnyelesaian nya? Patut ke kami yg dh guna, rasa n tau keberkesanan tak nak cuba bantu pula wanita2 yg sama mcm kami ada pelbagai msalah juga? Sesiapa yang ada masalah-masalah macam boleh PM saya.. Insya allah.. Dengan izin Allah segala masalah ptt diatasi.

Testimoni dari cust lepas gune Susuk Kekal Dara... 
Akakkk masie... Ape nie... Seram giller saya masa nak tarik benda nie.. Akak Masie Cuppy N jamuKetat tolong!!... Hehehehe... Selama nie saya x pernah ada keputihan... Tapi selalu period lama.. Betul lah yg akak kate tuw ade road blok.. Terima kasih bebanyak akak coz menjawap segala macam pertanyaan saye yg tah ape2 ari tuw... Lepas nie lebih senang le saya nak mengandung.. Muahh.. Love u akak.. Love ur jamu too... En. Asben senyum2 gumbire sokmo..
Testimonial Jamu Pengantin Dara
Ini yang keluar selepas customer saya ambil JPD... 3 hari lepas tu dia rasa macam period, tapi saya awal2 dah pesan kat dia.. pastikan dia sentiasa pakai Pad.. bangun je pagi pad dia penuh dengan darah.. bila masuk bilik air... keluar darah berketul-ketul seperti dalam gambar ini...

Customer saya ini ada masalah period tidak teratur... hampir 3 bulan tak datang
pe
riod dan beliau juga pernah keguguran beberapa tahun yang lalu... Tujuan customer ambil adalah untuk bersihkan dalamannya dan ikhtiar untuk hamil..


Saya doakan dengan apa yang blockage kat dalam organ pembiakannya keluar. Dapat lah beliau menimang cahaya mata nanti... Amin..
Customer masih dalam perawatan untuk JAD pula. Tak sabar rasanya nak pakai SKD lepas seminggu makan JAD.



testimoni menggembirakan..

baru shj dikongsi oleh pengguna Jamu Pengantin Dara dan Abe Gagoh bulan Jun.