Khamis, 13 September 2012

AWEK MUDA

RM50.00


Awet Muda dari Atika Beauty adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan 5000mg Kolagen dengan Ekstrak Muatiara. Minuman Botani Laici, Ekstrak Biji Laici, Anggur terbukti sangat baik bagi mengekalkan kesihatan dan kemudaan.

KHASIAT AWET MUDA ATIKA BEAUTY

  1. Menyerlahkan kejelitaan luaran dan dalaman.
  2. Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.

KANDUNGAN AWET MUDA ATIKA BEAUTY

  1. Laici mengandungi unsur elastin dan kolagen yang mana berperanan menyembuhkan permukaan kulit akibat kecederaan dan mengekalkan menegang kulit dan memperlahankan kedutan pada kulit. Ia juga dapat mencegah kanser payudara dan kesihatan pada akar rambut.
  2. Ekstrak Mutiara, Rahsia kecantikan kulit para Maharani China sejak 4,000 tahun yang lepas ialah menggunakan serbuk mutiara untuk kecantikan kulit dan wajahnya. Diaplikasikan secara luaran & diambil secara dalaman bagi mengekalkan kesihatan & kemudaan.
  3. Ekstrak Biji Anggur mengurangkan risiko kanser dan melancarkan saliran darah. Ia juga dipercayai dapat mengawal tubuh dari serangan alergi, katerak dan juga melambatkan proses penuaan.
  4. Kolagen merupakan protein semulajadi yang memainkan peranan penting dalam proses menghasilkan sel-sel baru. Dalam erti kata lain, kolagen menyokong fungsi kulit yang sihat serta menyerlahkannya. Kolagen juga bertindak sebagai agen anti penuaan.

CARA GUNA AWET MUDA ATIKA BEAUTY

  • Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 1 atau 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan selepas sarapan pagi dan malam.
  • Kandungan 250ml