Isnin, 10 September 2012

SLIMM / PRODUK PELANGSINGAN

RM138.00 

RM39.90 

RM45.90 


RM79.00 S/M >> RM89.00 S/S

RM50.00

Membentuk semula tubuh badan kita dalam jangkamasa PENDEK dan MENGEKALNYA dalam jangkamasa panjang.


SLIMM & FIRMM merupakan terapi PHYTO (tumbuhan) dihasilkan melalui Bio-Aktif NANO dengan sebatian tulen 100% terapeutik dan TANPA KESAN SAMPINGAN. SLIMM & FIRMM telah berjaya memecutkan penyingkiran lemak degil dengan lebih mudah, mengurangkan lemak tubuh badan disamping mengekalkan tenaga & keseimbangan kadar metabolisme badan, menyingkirkan lemak berlebihan, menentang selulit dan yang penting sekali MENGETATKAN BADAN atau KULIT.



Faedah / Kesan SLIMM & FIRMM
- Menguraikan lemak tertakung dan degil (Tisu Adipose) - Lipolisis - Membina otot tanpa lemak dan menghalang penakungan lemak.
- Memanjangkan kesan pembakaran lemak dan menukarkan lemak kepada tenaga.
- Menyelaraskan metabolisme tubuh badan kepada paras yang sesuai sekali untuk membakar kalori, tanpa menghasilkan kesan sampingan negative ke atas sistem saraf dan sistem kardiovaskular.
- Membantu merangsang gerakan usus dan menambahkan nutrien dan penyerapan air di dalam usus kecil dan besar.
- Membantu mengurangkan kolesterol didalam tubuh badan.
- Membantu menyelaraskan pH didalam tubuh badan.
- Meningkatkan sistem keimunan dan peredaran darah.
- Menguatkan hati dan menyingkirkan toksin tubuh badan.
- Membekalkan tubuh badan dengan Vitamin A, C, E, B 1, B2, Niacin (B3), B5, B Kompleks, Asid Pantotenik dan 15 jenis Asid Amino, Mineral: Kalsium, Manganum, Besi, Selenium, Kalium, Magnesium, Fosforos. Kompaun tambahan: Asid Lemak, Klorofil, Flavonol, Polifenol, Antioksidan.
- Menyegarkan dan memulihkan daya hidup muda kulit.



SLIMM & FIRMM adalah sesuai untuk semua dewasa kecuali yang menerima rawatan, atau ubat, sakit jantung, darah tinggi & kanak-kanak yang umur 16 ke bawah.
Kami cadangkan bahawa langkah-langkah berikut diamalkan untuk mencapai kesan kelangsingan dalam masa yang lebih singkat



Cara Penggunaan
Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan, selepas sarapan pagi dan tengahhari.



HARGA JUALAN  : WM RM69.90 / EM RM73.90

Anda mempunyai masalah berat badan?.
Inginkan berat badan yang ideal serta bentuk tubuh yang menarik?. PT WIDURI (M) SDN BHD memperkenalkan JUS LAXSING Seri Mahkota Dewa untuk mengatasi masalah tersebut.

JUS LAXSING dirumus khas daripada Daun Sina Mekah, buah Mahkota Dewa, Buah Nenas segar, buah Limau, Halia Merah, Soy Collagen dan lain-lain herba terpilih yang memang terkenal dapat membantu anda yang mempunyai masalah berat badan.

Selain mengatasi masalah berat badan, JUS LAXSING juga dapat membantu mengencangkan otot-otot tubuh, melawaskan pembuangan air besar, melegakan pening, membuang angin serta membantu penghadaman serta melegakan sembelit yang ringan.

Buah Mahkota Dewa yang mengandungi Flavonoid dan Alkoloid bertindak sebagai pencegah pertumbuhan sel-sel penyebab kanser, membantu menyah-toksin dalam badan disamping mengekalkan awet muda serta membantu mengawal kandungan gula dalam badan sementara Soy Collagen pula dapat mencantikkan kulit seluruh badan.

Cara Pengunaan:
Minum satu sukatan 30ml setiap hari waktu pagi & petang sebelum makan.
Isi Kandungan:
500ml

JUS BERPERISA BUAH AMAT BERKHASIAT
HARGA JUALAN  : WM RM68.00
Citra Slimm Patch ialah produk denganteknologiterbaru untuk pelangsingan serta pembentukan badan dengan menggunakan kaedah yang paling mudah iaitu tampal sahaja. Ia digunakan untuk mengecilkan ukuran badan seperti pada kawasan atau bahagian badan yang dikehendaki, terutamanya di bahagian perut, belakang badan, peha, pinggul @ di bawah lengan di mana terdapatnya bonjolan-bonjolan lemak degil di kawasan-kawasan tersebut. Citra Slimm Patch adalah menakjubkan kerana berdasarkan ujian dan kajian yang telah dilakukan, penggunaan dengan cara yang betul dapat mengurangkan saiz sehingga 3 inci dalam masa 3 hari sahaja.
Fungsi Citra Slimm Patch
  • Ia bertindak memecah, membaakar dan menguraikan sel-sel lemak dibawah kulit di kawasan tampalan, supaya dapat disingkarkan dari tubuh badan dengan lebih mudah
  • Membakar lemak terutamanya lemak tepu di bawah kulit. (Iaitu memecahkan sel-sel lemak yang besar menjadi lebih kecil supaya mudah di buang)
  • Menghilangkan selulit & melancarkan peredaran darah pada selulit.
  • Membuang toksin dan lebihan cecair dalam badan @ water retention. (terutamanya pada mereka yang gemuk air @ yang banyak angina dalam badan lebih mudah & cepat dapat dilihat penurunan berat badan)
  • Meningkatkan kadar metabolisme tubuh untuk pembakaran lemak secara semulajadi.
  • Meningkatkan fungsi system limfatik untuk menyingkirkan lemak yang dibakar tadi, melalui system perkumuhan seperti pembuangan air besar, air kecil & juga melalui system perpeluhan.
Kandungan Citra Slimm Patch
1) CYPRESS OIL
Cypress oil ini terkenal dengan kegunaannya pada kulit yang berminyak, terlalu kering, masalah peredaran darah dan kebolehannya dalam menghilangkan cecair berlebihan dalam badan. Ia juga adalah salah satu bahan terbaik untuk menghilangkan selulit dan stretchmark. Selain itu, ia melicinkan dan mencantikkan kulit dan sering digunakan sebagai salah satu ramuan dalam produk kecantikan kulit.
2) JUNIPER
Juniper adalah herba untuk mengurangkan dan membuang selulit. Ia melancarkan perjalanan darah dan menggalakkan peredaran darah hingga ke kawasan yang berselulit. Salah satu bahan aktifnya, asiaticoside, berfungsi menggalakkan pemulihan disamping menyihatkan kulit,rambut, kuku dan tisu-tisu sambungan. Selulit terjadi bila tisu-tisu sambungan dibawah kulit yang fungsinya memegang sel-sel lemak tebal gagal berfungsi dengan baik. Ia juga mengandungi bahan yang menambah pengeluaran glycosaminoglycan yang membantutkan penghasilan sel-sel lemak.
3) EKSTRAK LADA CHAYENNE
Ia memang telah terbukti secara saintifik dapat membakar lemak serta meningkatkan kadar metabolisme tubuh bagi membakar lemak secara semulajadi. Disamping itu, ia juga akan menguraikan sel-sel lemak degil dibawah kulit menjadi partikel yang lebih kecil supaya ia mudah disingkirkan dari tubuh badan.
4) GRAPE SEED OIL / MINYAK BIJI ANGGUR
Amat baik untuk kecantikan kulit disamping mengurangkan selulit dan stretchmark.
Cara Penggunaan
  • Tampal sahaja di kawasan-kawasan berlemak seperti di bawah perut, paha & pinggul sekurang-kurangnya 6-8 jam sehari. (biarkan sehingga semua gel pada Citra Slim Patch meresap masuk ke bawah kulit).
  • Kami galakkan pengguna menggunakan bersama-sama koset @ bengkung untuk mempercepatkan lagi proses pelangsingan & memperkemaskan lagi kedudukan patch tadi.
  • Di waktu malam, kami galakkan pengguna menggunakan Citra Detox Pad pada tapak kaki, selain berfungsi mengeluarkan toksin, ia juga boleh mengeluarkan lender lelemak yang terperangkap pada saluran darah kita.

TIPS UNTUK MEMAKSIMUMKAN KESAN CITRA SLIMM PATCH
  • Minum sekurang-kurangnya 8 gelas air kosong/suam setiap hari.
  • Elakkan atau kurangkan pengambilan makanan/minuman berkalori tinggi,berlemak, berminyak atau terlalu manis.
  • Lebihkan pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran.
  • Lakukan senaman ringan dengan lebih kerap.
Kandungan
5g X 12 keping
HARGA JUALAN  : WM RM58.00

Easy Slim Drink merupakan produk minuman perlangsingan badan yang diperkaya dengan ekstrak buah kranberi, roselle, citrus dan serkam psyllium. Keistimewaanya membantu mengawal berat badan, mendapatkan tubuh yang lebih ...menarik, menurunkan berat badan dengan berkesan dan selamat. Ia juga menyingkirkan toksin, meningkatkan tenaga, menggalakkan pembakaran lemak dan juga memudahkan perlawasan air besar serta kecil.



KEISTIMEWAAN EASY SLYM DRINK



*mengekalkan berat badan dan mengenyangkan

*membantu mengurangkan berat badan dengan berkesan
*membantu mencantikkan struktur kulit
*mengawal berat badan agar tidak berlebihan
*melancarkan sistem perlawasan tanpa cirit-birit
*mengatasi masalah sembelit
*mencergaskan tubuh badan
HARGA JUALAN  : WM RM69.90

Formulasi Try 2 Slim adalah minuman yang sempurna bagi yang inginkan badan yang langsing secara sihat bertindak memberikan rasa kenyang atau mengurangkan pengambilan makanan, membantu menguruskan badan tanpa kegemukan semula.


KHASIAT TRY 2 SLIM D’MASHA

mengawal pemakanan yang berlebihan
mengembalikan tenaga
mencergaskan minda


KANDUNGAN TRY 2 SLIM D’MASHA

Maltodextrin

Inulin

Roselle Extract

Aloe Vera
Green tee extract
Pueraria mirifica
Flavour dan Sweetener

CARA GUNA TRY 2 SLIM D’MASHA

Tambah 1 sachets(15 gm) into 100-120ml ke dalam air
Ambil 1 kali sehari.



Kandungan:15gm x 10 sachets
PERISA WHITE COFFEE & STRAWBERRI
– Pack Mini 10 paket

PERISA STRAWBERRI
– 20 paket
Didatangkan 2 perisa iaitu :
  • strawberi (diminum dengan air sejuk)
  • white coffee (diminum dengan air panas)

Kenapa Perlu Dapatkan 2b Model ?
  • membantu menurunkan berat badan dengan efektif;
  • membantu mengempiskan perut yang buncit;
  • membantu mengecilkan bahagian lengan, pinggang, punggung dan paha;
  • membantu membakar lemak di rahim supaya mudah mendapatkan anak;
  • berasa sentiasa kenyang;
  • membantu membersihkan usus tanpa kerap ke tandas.

Bagaimana ia digunakan :
Diminum 2 kali sehari iaitu selepas sarapan pagi dan makan tengahari sahaja

Harga Belian 2b Model
Perisa
Harga Sem. Msia
Harga Sbh/swk
Strawberi (pack mini – 10 paket) – untuk 5 hari
RM 35.00
RM 40.00
White Coffee (pack mini – 10 paket) – untuk 5 hari
RM 35.00
RM 40.00
Strawberi (pack besar – 20 paket) -  untuk 10 hari
RM 60.00
RM 65.00
Coffee (pack besar – 20 paket) – untuk 10 hari
RM 60.00
RM 65.00