Jumaat, 14 September 2012

TEH HERBA

RM49.00


KHASIAT TEH HIJAU SAUDA PLUS
·         Membantu mengawal gula
·         Membantu menstabilkan tekanan darah
·         Membantu buang angin/medu & uluran
·         Membantu mencegah batu karang
·         Membantu mengurangkan asid urik/gout
·         Membantu membuang toksid tubuh
·         Membantu mengatasi asma/lelah
·         Membantu melawaskan air kecil
·         Membantu membersihkan usus & pundi kencing
·         Mengatasi senggugut & keputihan
·         Mengatasi migrain & sakit kepala
·         Mengembalikan tenaga & kecergasan
·         Mengatasi keletihan
·         Mengatasi kebas-kebas
·         Mengatasi melancarkan perjalanan darah

KELEBIHAN TEH HIJAU SAUDA PLUS
·         Tubuh nyata terasa lebih sihat & cergas
·         Mengandungi EKSTRAK/pati (bukan serbuk) Misai Kucing & Mengkudu. Oleh itu khasiat lebih banyak, harga lebih jimat.
·         Boleh dicampur dengan kopi atau teh kesukaan anda.
·         Boleh diambil bersama ubat-ubatan doktor/farmasi.
·         Berbentuk serbuk pati yang larut air, anda seolah-olah mendapat khasiat rebusan akar kayu. Pati larut air lebih selamat dan cepat diserap oleh usus/perut berbanding serbuk tidak larut.
·         Boleh dicampur madu malah ia amat digalakkan.
·         100% Produk Muslim = Halal & Toyyiba.
Khasiat Daun Misai Kucing
Daun Misai Kucing mengandungi sifat-sifat anti alergi, antihipertensi, anti inflamatori dan diuretik. Ia digunakan untuk merawat areriosklerosis (penyakit pada sirkulasi dan kapilari darah), ghout, batu karang, batu hempedu, diabetes dan reumatisme. Bersifat anti fungi dan anti bakteria. Salah satu cara ia bertindak ialah dengan meningkatkan aliran pembuangan air kecil pesakit. Turut mengandungi kalium yang mempunyai khasiat diuretik dan pelarut batu karang (saluran kencing).

Khasiat buah mengkudu
1.Sistem pernafasan - melegakan penyakit sinus atau resdung, asma, bronkitis dan hingus meleleh.
2.Sistem penghadaman - perut kembung, ulser, gastrik, cirit-birit, muntah-muntah, tidak hadam makan dan masalah keracunan makanan.
3.Sistem kardiovaskular - mengurangkan tekanan darah tinggi dan merendahkan aras kolesterol.
4.Gangguan dalam tubuh - kencing manis, sakit kepala, migraine, sakit ginjal dan buah pinggang.
5.Mulut dan tekak - radang tekak, sakit gusi, sakit gigi dan batuk.
6.Penyakit kulit - bisul, luka dan ulser kulit.
7.Lain-lain - meredakan penyakit darah tinggi, betis kering bersisik, merekah tumit kaki, mengurangkan penyakit batuk, penyakit kuning dan demam panas.
8.Wanita yang baru lepas bersalin - daun mengkudu boleh digunakan untuk mengecutkan rahim. Caranya ialah dengan membalut daun mengkudu itu dengan kain dan dipanaskan untuk bertungku. Justeru itu, mengkudu boleh digunakan sebagai bahan awet muda.


Cadangan Pengambilan
Campurkan satu setengah sudu kecil Teh Herba Korea ke dalam secawan air suam atau air panas. Amalkan 2 kali sehari (secawan pagi dan secawan petang). Boleh ditambah sedikit madu. Untuk kesihatan, amalkanlah selalu.

RM22.80

RM22.80

RM

RM29.90

Penyakit kencing manis atau diabetes merupakan salah satu penyakit yang semakin banyak dihidapi oleh masyarakat sekarang ekoran gaya hidup moden. Makanan segera, makanan siap dibeli di gerai atau restoran kadang-kala boleh menyumbang kepada penyakit berkaitan.

Di Malaysia saja, hampir 1.2 juta individu dikenal pasti menghidap tersebut dan menurut Persatuan Perubatan Malaysia (MMA), diabetes boleh berlaku pada mana-mana kaum di negara ini. Diabetes jika tidak dikawal boleh menyebabkan beberapa komplikasi termasuk penyakit kardiovaskular atau jantung, kegagalan ginjal, kerosakan retina, saraf dan luka yang sukar disembuhkan.

Berita Baik Untuk Anda!
Syarikat kami telah mengeluarkan produk yang bernamaTEH PERIA jenama ALAMMAYA. Minuman ini diperbuat daripada 100% ekstrak buah peria katak. Rasanya sedap, tidak pahit dan sesuai diminum sebagai minuman harian. Tanpa pengawet, pewarna dan perasa tiruan.


Percaya atau tidak PERIA adalah penawar yang anda cari-cari selama ini. Sama ada anda suka atau tidak, sejak dari zaman dahulu, orang tua-tua telah menggunakan sayur PERIA sebagai penawar untuk pelbagai masalah kesihatan. Tumbuhan ini lazimnya digunakan sebagai ubat tradisional di China, India, Afrika dan tenggara Amerika Syarikat.
Peria yang dikenali dengan nama botaninya, Momordica Charantia, sebenarnya kaya dengan pelbagai nutrien. Namakan sahaja - Vitamin A, Tiamina, Riboflavin, Asid Nikotinik, Vitamin C dan Zat Besi, semuanya terdapat pada sayuran ini.

Kelebihan Teh Peria

Peria digunakan secara tradisional di kalangan masyarakat untuk :

* Mencegah kencing manis
* Mencegah darah tinggi
* Menurunkan dan mengawal paras gula di dalam darah
* Melegakan sakit sendi , gout dan kebaskaki tangan
* Meningkatkan sistem pertahanan badan
* Melegakan cirit birit, cirit berdarah, ulser, buasir dan bisul dalam perut
* Mengurangkan panas badan, selsema, demam dan jangkitan virus
* Meningkatkan penghadaman dan melegakan sembelit

Mengapa Kami Pilih Buah Peria?
  1. Peria telah lama digunakan di India sebagai penawar masalah kesihatan keluarga untuk penyakit kencing manis atau Diabetes Mellitus. Lektin yang terkandung dalam peria telah menunjukkan kesan lipogenic dan antilipolytic yang jelas.
  2. Pelbagai masalah jangkitan dan kanser adalah antara kes kesihatan yang didapatimenunjukan kesan positif selepas menggunakan peria.
  3. Peria juga mengandungi vitamin seperti Vitamin A, B1, B2, C dan Zat Besi.Penggunaan secara kerap dapat mencegah kebanyakan komplikasi seperti Hipertensi, Komplikasi Mata, Neuritis dan Kecacatan Metabolisme Karbohidrat.
  4. Peria bermanfaat bagi rawatan gangguan darah seperti masalah cepat marah, kudis, kegatalan, psoriasis, kurap dan penyakit kulat.
  5. Jus segar daripada Daun Peria boleh dijadikan ubatan berkesan untuk kolera peringkat awal serta lain-lain masalah seperti cirit-birit pada musim panas.
  6. Ekstrak daripada peria boleh melambatkan pertumbuhan atau penyebaran sel-sel kanser terutamanya kanser payu dara.
Mengapa Anda Perlu Sertai Affiliate Kami?
  1. Sistem kami adalah sistem automatic Matrix 5x7 dengan Auto Spillover. Jika anda mendapat pembeli ke-6, pembeli tersebut secara automatik akan berada di bawah rangkaian anda pada aras 2.
  2. Anda layak menerima imbuhan (Upah promosi) sehingga peringkat ke-7. Dan setiap level bagi 7 peringkat mempunyai komisen yang hebat.
  3. TIADA maintain bulanan & syarat kelayakan jumlah downline.
  4. Disamping anda menggunakan produk kami; TEH PERIA yang tinggi khasiat dan menjadi penawar kebanyakan penyakit, anda juga berpotensi mendapat pendapatan sambilan sebanyak RM97,810.00.
  5. Dengan sertai affiliate kami di TehPeria.biz, anda juga sekaligus menjadi ejen produk kami.

     
     PERCAYALAH MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI OLEH ITU,MARILAH KITA BERSAMA-SAMA MENGAMALKAN DAN MENIKMATI TEH PERIA ALAM MAYA.IANYA TIDAK PAHIT.




RM39.90