Isnin, 10 September 2012

COLLAGEN

RM109.00
RM

RM79.90
RM30.00 / 10 SACHET 

Kebaikan:-


* Soy Collagen Premix adalah satu-satunya produk kolagen dengan kualiti premium yang diperkaya dengan 20 vitamin dan mineral.
* Ianya adalah campuran soy protein, kolagen, manggis, kolostrum dari susu kambing, kalsium dan vitamin C. Fungsi utamanya adalah untuk kesihatan dan kecantikan.
* Malahan ianya membantu meningkatkan tenaga.
* Rumusan istimewa ini membantu :
* melembap dan menganjalkan kulit,
* mengurangkan garis halus,
*  kedutan, dan tanda penuaan,
* menghaluskan kulit,
*  mencerah, dan menyerikan kulit yang kusam,
* mengurangkan parut dan pigmentasi,
* meningkatkan kesihatan mata,
* menguatkan kuku dan rambut yang mudah gugur,
* membantu melegakan sakit sendi,
*  lutut, kebas kaki,
* tangan dan meningkatkan imunisasi badan.
* Paling membanggakan, ada diantara testimoni produk ini yang mengakui kadar gula mereka berkurangan, sakit dada dan asma berkurangan serta darah tinggi dan rendah kembali kepada paras normal.
RM35.00 / 10 SACHET   
.
* Fair N White adalah produk pencerahan berasaskan sarang burung
* membantu mengekalkan kegebuan kulit dan mengekalkan berat badan. Selain mencerah,
* ia membantu melindungi kulit dari sinaran ultra ungu, mengurangkan kecacatan kulit dan meningkatkan stamina.
* Antara kandungan lain ialah kolagen, tomato, acerola dan psyllium husk yang membantu:
* melambatkan proses penuaan secara berkesan,
* menghilangkan lebam pada bawah mata,
* menggalakkan pertumbuhan rambut dan kuku,
* menganjalkan kulit,
* menghaluskan liang pori,
* menghalang pertumbuhan jerawat,
* menjadikan kulit kelihatan lebih gebu, cantik dan cerah serta mengekalkan berat badan.
RM35.00 / 10 SACHET 
.

* Ianya adalah campuran 13 herba terpilih daripada makanan amalan sunnah yang mempunyai kebaikan bagi meningkatkan serta mengekalkan tenaga dalaman serta kecantikkan diri. Ia diadun daripada bahan semulajadi seperti lobata, mirifica, kacip fatimah, manjakani, akar serapat bersama habbatus sauda, madu,
goji, delima, kismis, gingko biloba, kunyit dan kolagen.

* Ladies Collagen dapat memberikan kesan sehingga tiga kali ganda lebih baik berbanding produk lain.
* Pengambilan yang teratur dan berterusan membantu :
* mendapatkan bentuk badan yang menarik,
* menyeimbangkan hormon,
* mengembalikan keanjalan dan saiz payudara yang lebih menawan,
* menegangkan otot-otot punggung,
* mengecutkan rahim,
* seterusnya merapatkan vagina serta melambatkan proses menopaus.

Kebaikan :
* mencantik dan mencerahkan kulit,
* melancarkan peredaran darah,
* melancarkan haid dengan lebih teratur,
* melegakan masalah wanita seperti senggugut dan keputihan,
* mengembalikan keintiman hubungan.
* Produk ini juga membantu menyuburkan wanita bagi mendapat cahaya mata.
* Didatangkan dalam bentuk gel menyebabkan cara mengamalkannya mudah, hanya dengan mengambil terus dan tidak perlu dibancuh.
RM188.00 sekotak / 30 sachet x 5 gram
IZ WELLIN (PENAWAR SAKIT LUTUT & SENDI)
  • Iz Wellin mampu membantu memberi isian (kartillage) kepada sendi agar tulang tidak bergesel. Iz Wellin diperbuat daripada bahan-bahan aktif iaitu herba yang tumbuh subur di India yang mana memberikan banyak kebaikan kepada sendi kerana bahan ini bertindak sebagai ejen anti-inflamasi dengan kehadiran “asid boswellic”. Asid boswellic ini mampu menurunkan aktiviti enzim pro-inflamasi yang dikenali sebagai elastase manusia.
  • Kebaikannya ialah dapat mencegah kerosakkan tulang rawan dan sendi, mengurangkan sel imun yang menyebabkan keradangan, meningkatkan bekalan darah ke sendi, menenangkan sendi dengan cecair sinovial, struktur menjadi licin dan mudah untuk bergerak. Kebaikannya ialah dapat mencegah kerosakkan tulang rawan dan sendi, mengurangkan sel imun yang menyebabkan keradangan, meningkatkan bekalan darah ke sendi, menenangkan sendi dengan cecair sinovial, struktur menjadi licin dan mudah untuk bergerak. Selain itu, akar dari kunyit iaitu kurkumin mampu meningkatkan keimunan tubuh dan mengurangkan inflamasi dengan menurunkan tingkat histamine serta meransang kelenjar adrenal untuk meningkatkan pengeluaran hormon yang dapat mengurangkan radang. Kurkumin kaya dengan antioksidan yang membantu melawan radikal bebas yang tidak stabil dan boleh merosakkan sel-sel.
  • Kalsium laktat pula adalah salah satu nutrisi utama dalam menjaga tulang agar kuat dan sihat.
  • Pengambilan kalsium dalam badan membantu memudahkan pergerakan nutrisi melintasi sel membran serta bagi mendapatkan tulang yang baik dan mencegah tulang menjadi rapuh. Kalsium membantu menguatkan tulang dan mengurangkan sakit punggung. Keropos tulang juga berlaku pada wanita pasca-monopause kerana hormon menurun. Melalui pengambilan Iz Wellin selama 30 hari mampu membantu mengurangkan rasa sakit pada sendi dengan cara penggunaan yang disyorkan. Iz Wellin diminum sehari satu paket selepas makan malam tetapi bagi yang mengalami masalah sendi yang sudah lama serta serius disyorkan penggunaan Iz Wellin dua paket sehari siang dan malam. Gabungan Iz Wellin dengan KOLAGEN TULEN amatlah disyorkan kerana KOLAGEN TULEN boleh membantu memperbaiki sel badan, mengurangkan masalah joint seperti inflamsi, sakit dan kulit menjadi lebih halus dan licin.
  • Produk KOLAGEN TULEN mendapat kelulusan kementerian kesihatan Malaysia (Ruj (46) dlm KKM-163/S/25jld.103). Kolagen adalah kandungan terdapat dikulit, terutamanya kulit sebenar, 80% adalah kolagen. Kolagen, sejenis protein terdapat dalam semua organ dan tisu iaitu bahan asas pembentukkan tubuh manusia di mana ia menyokong pembentukkan kulit, otot, tendon, kuku, rambut dan tulang.
  • Wanita bermula kurang kolagen pada umur meningkat, proses pembentukkan kolagen menurun dan kulit akan menjadi kering, kasar, kurang tegang, garis halus, kedutan, warna kulit tidak seimbang, pigmentasi dan tua. Pengambilan sehari ini telah dibuktikan bahawa pengambilan 10g kolagen tulen boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dari tulang 1 skop kolagen tulen = 10g kolagen (10,000mg) memperlihatkan 2 minggu kesan pengambilan.
Penggunaan: Setiap Malam, Bancuh dengan air sejuk dan minum. (yang terbaik diambil bersama IZ Pure Collagen untuk mempercepatkan pemulihan) .

TESTIMONI IZ WELLIN
 MEK HABSAH

“Doktor memberitahu, penyakit ini memang biasa menyerang orang tua seperti Mek. Sudah empat tahun Mek menderita sakit ini. Alhamdulillah selepas mencuba IZ Wellin, sakit Mek semakin berkurangan. Kini Mek boleh menaiki tangga dan jika melakukan solat sunat dua rakaat, Mek boleh melakukan secara normal,” katanya yang bersyukur kerana dapat menunaikan haji dan umrah bersama suami, Rahamis Hamid walaupun ada kekangan kesihatan dirinya.
Menurut Mek Habsah, suplemen ini membantu memberi isian (kartillage) kepada sendi agar tulang tidak bergesel.

Mulanya, Mek Habsah menghubungi pengeluar IZ Wellin iaitu ZZ Beauty sebagai pengguna biasa dan sejak itu dia diambil sebagai testimoni suplemen ini sejak dua bulan lalu.
“Jika dahulu saya akan memakan ubat tahan sakit untuk mengurangkan rasa sakit sendi lutut saya. Kini 90 peratus sakit lutut kanan saya berkurangan dan kiri masih dalam proses baik pulih kerana ia memang berada tahap kronik sejak dulu lagi,” luahnya.
RM88.00 sekota / 15 sachet x 10 gram
13 kebaikan IZ PURE KOLLAGEN
  • Menjadikan kulit anjal, tegang.
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan.
  • Warna kulit seimbang.
  • Kulit bersinar, cerah, muda.
  • Memperbaiki sel badan.
  • Melawan radikal bebas.
  • Mengurangkan pigmentasi.
  • Memutihkan kulit.
  • Kulit lebih lembap.
  • Kulit lebih halus dan licin.
  • Mengurangkan masalah joint seperti inflamsi, sakit.
  • Tulang dan gigi menjadi aktif dan sihat.
  • Pertumbuhan rambut dan kuku yang sihat.
Khasiat Collagen 100% Tulen (10,000mg)
  • Produk kolagen semakin meluas dan popular. Pemilihan produk yang ada dipasaran terlalu banyak…mana satu pilihan untuk kita yang terbaik? Kualiti dan harga memainkan peranan untuk kita. Kita lazimnya mengenali tentang kebaikkan kolagen yang ada dipasaran. Tahukah kita berapa banyak kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan sekiranya kita ingin kelihatan cantik dan sihat. Tubuh kita mulai kehilangan kolagen sedikit demi sedikit apabila usia kita meningkat 20 an keatas. Bagaimana pula sekiranya usia kita menjangkau 30an dan 40 an atau 50 an. Dimanakah kategori umur kita? Kita bukan sahaja kehilangan banyak kolagen malahan badan kita mulai sakit sakit sendi, kulit akan kering dan kelihatan tua, serta tulang akan mulai mengalami kerapuhan.
  • Mengikut kajian saintifik usia yang terbaik untuk mengambil kolagen apabila memasuki fasa 20 tahun keatas. Bagaimanapun pemilihan kolagen mengikut kemampuan dan keberkesanan? Ini kerana badan kita memerlukan kolagen jenis 1 (kulit ), jenis 2 (sendi,tulang ) dan jenis 3(keanjalan ). Tidak semua kolagen dipasaran mempunyai 3 jenis diatas. Keistimewaan kolagen asli ialah ianya lengkap dengan kesemua 3 jenis kolagen diatas malahan kadar penyerapannya ialah daripada 1000 – 1500 delton penyerapan badan sekaligus ia adalah penyerapan yang sempurna. Keaslian Iz Pure Collagen TANPA BAU, PEWARNA, GULA dan yang pastinya 100% TULEN.
  • Pengambilan kerap makanan tambahan kolagen mampu menggantikan kolagen yang hilang dalam badan, serta meransang penjanaan kolagen baru. Kolagen tulen…mengembalikan kekuatan dan ketahanan kulit bagi memastikan wajah kelihatan muda.
  • Khasiat kolagen, pengambilan kolagen bukan sahaja dapat membantu mengekalkan kecantikan dan mengawet muda, tetapi juga kajian turut membuktikan faedahnya terhadap kesihatan kita. Kesihatan dan kecantikkan. Pengambilan kolagen asli sahaja mampu mencapai tahap diperlukan. adalah digalakkan kerana ia tidak mendatangkan kerugian malahan ia memperbaiki stuktur kulit dengan lebih optimum, melawan radikal bebas, mengurangkan masalah joint, mengurangkan pigmentasi serta memperbaiki sel badan. Kajian terbaru University Harvard USA, usia 20an memerlukan kolagen 4500-5000mg manakala usia 30-50an memerlukan kolagen 6000-8000mg. Peningkatan usia memerlukan penambahan kolagen dalam badan kita. Iz Pure Collagen, 1 sachet kolagen tulen = 10g kolagen(10,000mg). Ini telah dibuktikan bahawa pengambilan 10g kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dan tulang.
  • Dalam 2 minggu pengambilan akan membantu memperlihatkan perubahan pada kulit, rambut,tulang kuku, sendi dan tenaga serta melindungi sel sel kulit daripada kendur, kering, warna kulit tidak seimbang dan pigmentasi. Contoh tapak kaki kering, pertumbuhan rambut gugur, kurang sakit sendi , kulit makin tegang/cantik, pencerahan, disamping tenaga badan lebih sihat. ia turut menguatkan elastin kulit dan tulang. Bekalan kolagen asli ini sesuai untuk yang berusia 20 tahun ke atas. Kolagen yang asli seumpama madu lebah hutan yang khasiatnya tinggi serta kualitinya tidak diragui daripada madu lebah yang telah dicampur.
  • Kolagen asli ini juga salah satu elemen penting untuk kekal awet muda sekiranya pengambilan 10000mg dijadikan supplement pemakanan kesihatan kepada penguna yang ingin tubuh badan yang sihat dan kulit yang cantik.
Pengambilan sehari?
  • Ini telah dibuktikan bahawa pengambilan 10g kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dan tulang. 1 skop Iz Pure kolagen tulen = 10g kolagen tulen
Cara Guna : Setiap pagi selepas sarapan, Bancuh dengan air sejuk dan minum. (Yang terbaik bagi yang menghadapi sakit lutut digalakkan pengambilan bersama IZ Wellin)

RM98.00
RM39.00 /  13g x 10 sachet x 2 

RAHSIA MUDA JELITA

NURBEAUTYLINE SOY COLLAGEN PREMIUM PEK PROMOSI (2 KOTAK) yang ditambahbaikkan formulasinya yang mengandungi extra collagen dan tambahan 16 Vitamin mineral merupakan minuman kecantikan yang bakal merubah struktur dalaman kulit anda menjadi lebih sempurna dan menawan.

KHASIAT SOY COLLAGEN PREMIUM NURBEAUTYLINE
Menjadikan kulit yang sihat lebih muda, anjal, cerah dan sekata.
Menjadikan kulit lebih cantik, tegang, lembut, halus, licin dan gebu.
Melambatkan proses penuaan.
Menyerlahkan kejelitaan luaran dan dalaman.
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
Mengekalkan keremajaan kulit, wajah yang muda dan kulit yang sihat.
Membersihkan darah lalu mengurangkan jerawat.
Mengurangkan garis-garis halus dan kedut-kedut.
Mengurangkan paras kolestrol dan memberi tenaga pada tubuh.

CARA GUNA SOY COLLAGEN PREMIUM NURBEAUTYLINE
Masukkan satu sachet Soy Collagen Premium ke dalam secawan air suam, kacau dan minum terus untuk mendapat khasiat maksimumnya.

Saranan: Diambil 2 sachet sehari (sebelum sarapan dan sebelum tidur)

RM

RM49.90

RM59.90

RM49..00