Jumaat, 14 September 2012

MASALAH DALAMAN WANITA

RM45.00

Masalah keputihan wanita adalah merupakan anatara masalah kesihatan yang sering dihadapi oleh kebanyakan wanita. Keputihan wanita adalah merupakan masalah kedua selepas masalah gangguan haid. Dengan adanya produk KEPUTIHAN dari Atika Beauty yang dirumus dengan campuran peach, senduduk, habbatus sauda, kunyit, kacip fatimah dan manjakani dapat membantu menyelesaikan masalah dalaman wanita termasuklah keputihan wanita.

KHASIAT KEPUTIHAN ATIKA BEAUTY

  • Melancarkan perjalan haid.
  • Melegakan senggugut serta keputihan.
  • Meningkatkan tenaga.
  • Mengurangkan keletihan badan dan kesihatan wanita.
  • Meningkatkan keupayaan mental dan kesihatan pada organ wanita

KANDUNGAN KEPUTIHAN ATIKA BEAUTY

  1. Peach berasal dari keluarga Rosaceae dan mengandungi khasiat dan serat yang tinggi. Buah ini mengandungi sejenis bahan yang dikenal pasti sebagai diphenylisation yang bertindak sebagai julap. Ia dapat mengatasi masalah sembelit. Di samping itu, ia sesuai untuk masalah kolesterol kerana diphenylisation yang membantu menurunkan paras serum dalam darah.
  2. Senduduk boleh merawat luka luaran dan dalaman. Ia digunakan oleh golongan wanita yang baru bersalin untuk mempercepatkan proses penyembuhan rahim selain dari untuk merawat cirit birit dan buasir.
  3. Habbatus Sauda yang tumbuh di Mesir, India dan di Negara-negara Laut Tengah, kaya dengan vitamin, mineral dan serat makanan untuk meningkatkan sistem imunisasi dan sebagai penawar segala jenis penyakit. Ia juga meningkatkan pengeluaran susu ibu yang menyusu, membantu menambah rangsangan seksual, baik bagi penyakit ghout.
  4. Kunyit dijadikan rawatan selepas bersalin untuk mengembalikan kecergasan badan dan menyembuhkan luka dalaman. Selain daripada itu, ia juga melancarkan peredaran darah, menghilangkan kesan lebam dan darah beku. Ia dikatakan juga dapat menghilangkan masalah keputihan dan vagina yang terlalu berair dan dapat meningkatkan keintiman hubungan suami isteri.
  5. Kacip Fatimah digunakan secara tradisional untuk mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual wanita.
  6. Manjakani mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin.

CARA GUNA KEPUTIHAN ATIKA BEAUTY

  • Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan malam.
  • PERHATIAN: Ibu yang mengandung & semasa kedatangan haid tidak boleh mengambil KEPUTEHAN.
  • Kandungan 250ml

RM69.90


INGINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH INTIM?

Lebih dari 25 ramuan herba ada di dalam Jus Surerapat. Antaranya:
Bahan-bahan:
  • Mahkota Dewa
  • Air Zam-zam
  • Herba Stevia
  • Bunga Za'faran
  • Habbatus Sauda
  • Manggis
  • Kacip Fatimah
  • Manjakani
  • Pueraria Mirifica
  • Madu Iran
  • Sodium Benzoate
  • Soy Collogen
  • Asid Sitrik
  • Air Bertapis
  • Bahan Perisa
  • Pengawet Yang dibenarkan
  • Campuran Minuman Herba
Herba-herba ini mampu untuk menghalang jangkitan pada vagina pundi(bladder), mengetatkan vagina, mencegah dan mengurangkan penyakit migrain serta menjaga kesihatan luar dan dalam wanita.

Khasiat:
Jus Surerapat ini mampu mengatur hormon kewanitaan, melancarkan perjalanan darah, awet muda, menganjalkan serta menghaluskan kulit, penawar pada penyakit keputihan, mengurangkan lelehan mukus dan membantu menstabilkan hormon.
Jus Surerapat juga mampu melancarkan darah, memberikan tenaga, mengecutkan saluran peranakan, merawat penyakit senggugut, mewangi dan merapatkan keintiman wanita dan menjadikan anda oarang yang paling berharga.

Cara Pengunaan:
Minum satu sukatan 30ml setiap hari waktu pagi & petang sebelum makan.
Isi Kandungan:
500ml
JUS BERPERISA BUAH

RM28.00 / 15 sachet x 25g

CAFE PULANG DARA - Syyyy WOWEN'S SECRET.. !!!


 NUR SUTERA CAFE PULANG DARA

Produk berperisa kopi ini ternyata telah terbukti berkesan merawat masalah berkaitan kesihatan dalaman dan luaran wanita.

Jadi, tidak hairanlah, hanya dengan sekali pengambilan, pengguna telah memberikan reaksi yang positif terhadap Nur Sutera Cafe Pulang Dara..


KHASIAT DAN KELEBIHAN  CAFE PULANG DARA UNTUK KESIHATAN
Mengatasi masalah senggugut, melancarkan haid serta mengatasi keputihan
Memulihkan sindrom tekanan sebelum haid
Membuang angin dalam badan
Membuang lemak dan menurunkan berat badan
Menaikkan seri wajah
Memulihkan saluran peranakan wanita
Mengatasi masalah buasir
Mengecut dan mengetatkan rahim
Menyembuhkan luka dalaman selepas bersalin
Membersihkan darah kotor
Melicin, menegang dan mencantikkan kulit
Sebagai astrogen berkesan membaiki tisu faraj
Membantu menegangkan payudara
Menguatkan otot sendi
Menetapkan batu merian
Menambah keintiman suami isteri
Melancarkan peredaran darah
Mengimbangi hormon-hormon dalam badan
Mencegah kanser

CARA PENGAMBILAN CAFE PULANG DARA
Minum 1 paket, 2 kali sehari.

SIAPA YANG BOLEH MINUM CAFE PULANG DARA
Berumur 15 tahun ke atas (dari mula datang haid) sehinggalah MENOPOUSE

KANDUNGAN HERBA CAFE PULANG DARA
NUR SUTERA CAFE PULANG DARA menggunakan ekstrak herba yang sangat berkesan untuk masalah dalaman seorang wanita. Antaranya ialah...

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK SUTERA CAFE TIRUAN YANG BERADA DIPASARAN.
PASTIKAN ANDA MENDAPAT PRODUK YANG TULEN, KELUARAN MUTIARA JINGGA MARKETING DAN PASTIKAN ADA GAMBAR MAHKOTA PADA KOTAK. PIHAK SYARIKAT TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KEPADA PENGGUNA YANG MEMBELI PRODUK TIRUAN.


TESTIMONI PENGGUNA-PENGGUNA CAFE PULANG DARA

Puan Anisah dari Kota Bharu, Kelantan berkata.."Hubungan intim saya bersama suami semakin hangat semenjak saya minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara ni, otot vagina semakin kuat, suami pun menegur perubahan ini..,"

"Berat badan saya turun sebanyak 2kg pada kotak yang kedua pengambilan Nur Sutera Cafe Pulang Dara... tanpa perlu berdiet, badan pun terasa cergas dan ringan. Payudara pun terasa semakin montok," Puan Aini dari Pekan, Pahang .

"Kali pertama minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara, saya telah dapat rasakan perbezaan pada tubuh badan saya. Ternyata inilah produk yang saya cari selama ini," Puan Nor dari Johor Bharu.
RM15.00
Ini adalah digunakan secara luaran untuk meningkatkan otot genital luaran. Ia adalah digalakkan untuk digunakan bersama-sama dengan Kebersihan diri Feminine kami.Dalam permohonan itu, anda perlu melakukan Senaman Kiegel dan kemudian bilas bahagian feminity anda dengan Kebersihan diri Ylang Ylang Feminine. Anda akan berasa panas dan menenangkan. Kami memberi diskaun yang baik untuk membeli kedua-dua Kebersihan diri Feminine dan Sabun Perapat.

RM45.00

"KEMBALIKAN NOSTALGIA MALAM PERTAMA"

Di rumus dengan adunan Tumbuhan Herba terpilih yang telah terbukti khasiatnya seperti Kacip Fatimah, Manjakani, Akar Serapat dengan Mixed Berries. 

Kebanyakan wanita bimbang apabila mengalami masalah faraj yang longgar dan kemutan yang tidak sehebat malam pertama. Ditambah pula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air. Ia pasti sesuatu yang menakutkan dan memalukan.

Masalah kelonggaran dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.

Lantaran itu, setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segela kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. Namun begitu, anda tidak perlu risau kerana kini ATIKA BEAUTY telah mengeluarkan produk yg terunggul = PERAPAT yang boleh mengembalikan keceriaan hubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga.

PERAPAT adalah produk yang cukup berkesan. Ia diperbuat daripada bahan-bahan asli seperti tumbuh-tumbuhan, daun-daun, akar kayu, buah-buahan dan bunga-bungaan yang mempunyai khasiat tersendiri iaitu dipercayai dapat merawat kesihatan dan kecantikan tubuh badan.

Cubalah dan alami sendiri bagaimana anda mengembalikan zaman muda anda dengan PERAPAT!!!

Dulu Longgar....kini Ketat = PERAPAT

Menurut kajian terkini WHO (World Health Organization), statistik menunjukkan bahawa lebih dari 45 juta wanita di seluruh dunia mengalami pelbagai masalah kesihatan wanita. PERAPAT adalah Minuman Herba yang direka khas untuk memahami keperluan kesihatan dan kesegaran wanita. Ramuan perubatan herba dari hutan tropika dicipta khas untuk membantu meningkatkan prestasi kesihatan wanita dalam pengambilan yang mudah..

PERAPAT dengan formulasi yang canggih ini mempunyai pelbagai khasiat seperti berikut :

* Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa

* Membantu mengatasi masalah senggugut

* Mengetat dan mengecutkan rahin (baagi wanita lepas bersalin)

* Menguatkan otot faraj dan mengetatkan faraj

* Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan mengeratkan hubungan suami isteri * Menambah kolagen dalam badan

* Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah

* Membantu menghilangkan bau badan

* Melegakan panas badan

* Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. Sangat baik untuk wanita lepas bersalin samada secara normal atau pembedahan

* Kesihatan dalaman yang sentiasa muda

* Mengatur peredaran haid yang tidak menentu

* Memulihkan luka-luka dalam vagina

* Menyeimbangkan dan mengawal kelembapan vagina

* Membantu wanita dari dijangkiti penyakit kelamin yang disebabkan oleh jangkitan fungi dan bakteria


Cara Penggunaan Goncang dahulu sebelum minum, ambil 12ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup yang disediakan selepas sarapan pagi dan selepas makan malam. 

Ibu yang mengandung, menyusuk
an anak, & kedatangan Haid tidak digalakkan untuk mengambil PERAPAT