Jumaat, 21 Ogos 2015

AURAWHITE COKLAT

Aura White Chocolate Indulgence 1 Million MG Murah Original Asli



 
FREE : 10 TABLETS OF AURASHINE 
Aurawhite Chocolate Indulgence 1 Million MG

HARGA : RM150.00
PROMOSI : RM 130.00


CERAH CANTIK & GEBU DALAM 7 HARI UOLSS!!
SEDAP DIBANCUH DGN AIR SEJUK!!! 

INFO AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :

-->Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.
-->Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.


-->Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.
-->Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.
BELI AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE DPT FREE AURA SHINE :)
AURA SHINE bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan minuman Aura White Gluta Collagen 

KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :


Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna


Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan  minuman Aurawhite Gluta Collagen.


Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda.


Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.