Isnin, 17 Ogos 2015

PINK-NIPPLE

Krim Cerahkan Puting Payudara


rahsia cerahkan puting payudara
PRODUK : PINK-NIPPLE
HARGA : RM45.00


Semua wanita yang sudah ‘sedikit berumur’ memerlukan krim cerahkan puting payudara ini. Dengan menggunakan krim cerahkan puting payudara ini akan menjadikan wanita sebagai isteri lebih berkeyakinan dan mampu menggoda serta memberikan ghairah kepada suami. Suami akan lebih terpesona dan bernafsu apabila berhubungan suami isteri. Memang tidak dinafikan wanita akan mula dan mudah merasa rendah diri apabila ciri-ciri yang menggoda ini ‘sudah hilang’ dari diri berbanding ketika mereka dizaman anak dara dahulu.
ANDA Mahu Cerahkan Puting Payudara ANDA..? ANDA Mahu “Pink” kannya..? ANDA Malu Dengan Puting Payudara Yang Gelap..? ANDA Mahu Lebih Keyakinan Bila Bersama Suami..? ANDA Mahu Hadiahkan Sesuatu Yang Istimewa Untuk Suami..? ANDA Wanita Yang Hebat & Mulia…
ANDA Jangan Risau.. ANDA Jangan Bimbang..
Teruskan Bacaan.. Paksu akan berikan ANDA penerangan secukupnya untuk ANDA faham
RAHSIA CERAHKAN PUTING PAYUDARA DALAM HANYA 3 HARI SAHAJA !
Ayuh…
Memperkenalkan kepada ANDA produk hebat untuk mencerahkan puting payudara, juga boleh digunakan seperti dicelah paha dan faraj wanita iaitu,
krim rahsia cara cerahkan puting payudara
Cerahkan Puting Payudara ANDA Dalam Masa Hanya 3 Hari !
Dr Sasaki Pink Nipple merupakan produk terbaik untuk memberikan kecerahan dan kecantikan puting payudara dalam masa yang singkat, pantas dan hasil yang menakjubkan. Ianya menjadi pilihan wanita seluruh dunia untuk mencantikkan, memerahkan dan juga mencerahkan puting payudara mereka.
Dengan berat kandungan 10 gram, produk buatan kualiti dari Jepun ini yang menggunakan 100% ramuan semulajadi Extract Asid Salicylic, BHA Beta Hidroxy Acid dengan pelembap semulajadi menjadikan ianya merupakan krim cerahkan puting payudara yang paling ideal dan terbaik.
Asid Salicylic inilah yang berfungsi menukarkan warna kegelapan puting (puting payudara gelap) kepada warna merah-kemerahan (puting pink & cerah)
KEBAIKAN KRIM CERAHKAN PUTING PAYUDARA :- 
1) Bertindak untuk mencerahkan kulit kusam pada puting
2) Membuang sel- sel kulit mati diSekitar puting
3) Menjadikan warna puting lebih cerah dan kemerah-merahan
4) Mampu merawat puting yang merekah
5) Mencerahkan keseluruhan kawasan puting payudara
6) Merawat masalah puting payudara yang merekah
7) Menghalang dari puting payudara merekah
8) Juga boleh digunakan untuk mencerahkan paha, celah faraj dan ketiak
CARA PEMAKAIAN :- 
Selepas bersihkan puting, sapukan krim ke puting dan kawasan sekitarnya sehingga meresap. Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam.
KENAPA DR SASAKI PINK NIPPLE ? 
Brand Yang Di Perakui Di Seluruh Asia. Di luluskan Oleh GMP Standard & FDA International.
CUBALAH HARI INI JUGA UNTUK MENDAPATKAN HASILNYA.
“Women want nipples to be pert and fresh-looking, and this cream changes it that way. For a long time, the idea of a ripe, rosy nipple has been considered appealing and alluring. Even if you don’t show it off, you know they’re rosier and more perky.” You will see the change in 3 days… Guaranteed...
Active Ingredients : Salicylic Acid, BHA Beta Hydroxy Acid, Glycerine, Vitamin E