Jumaat, 21 Ogos 2015

PRODUK AMIRNA PLUS TABLET

 AMIRNA PLUS TABLET. TAK PERCAYA???kena cuba dulu baru tau...lagipom harga xde la mahail eh..murroh jekk...

PRODUK : AMIRNA PLUS TABLET 
HARGA : RM45.00

Amirna Plus Tablet adalah ubat tradisional sediaan dari herba semulajadi untuk kesihatan dalaman wanita sejak dari tahun 1913. Ia dirumus dari campuran herba : Corton Caudatum, Helicteres Isora & Trachyspermumza Ammi Amirna Plus Tablet berkesan membantu mengatasi masalah khususnya untuk wanita yang sudah berkahwin ataupun yang masih dara. **Masalah Keputihan **Masalah Senggugut **Dapat merapatkan pangkal rahim **Mencantikkan payudara (Gebu/Montok) **Diambil sebagai rawatan selepas bersalin dengan mempercepatkan proses pemulihan dan membantu mengetatkan otot vagina **Meningkatkan kepuasan seksual dengan **menguatkan otot kemutan **Membantu membersihkan faraj selepas haid dan bersalin **Menguatkan otot tubuh serta menambah tenaga badan Sebotol ( 32 tablets ) dan berdaftar dengan KKM No Pendaftaran : MAL 20014154
TC




TESTIMONI AMIRNA PLUS TABLET



《 INGIN MENAMBAT HATI SUAMI??? 》
90% wanita menghadapi masalah hubungan INTIM,payudara KENDUR, RAHIM JATUH, KEPUTIHAN dan paling DIBUAT TIDAK ENDAH ialah masalah KOMUNIKASI dengan suami selepas melahirkan cahaya mata.

AMIRNA PLUS TABLET ini akan menjadikan suami anda GEMBIRA dengan isteri KETAT MANTAP PERAWAN walau selepas melahirkan 4 cahaya mata.
Masalahnya ialah ramai isteri tidak sedar hubungan semakin HAMBAR kerana suami BERDIAM diri dan hanya "REDHA" aje dengan keLONGGARAN isteri.Kami mampu menjadikan wanita kembali PERAWAN seperti anak DARA.MISS V KETAT sePANTAS 3 HARI!!dan sebagai BONUS PAYUDARA MAKIN MONTOK, PERUT MAKIN KEMPIS dan BERGELORA!!

Ramuan kandungan APT
- Buah manjakani
- kacip fatimah
- bunga pakma
- daun sirih
- Akar Kayu
Hanya yang TERBAIK untuk wanita diluar sana.. HALAL dan di JAMIN 100% berkesan, memang tak rugi utk mendaptkan kembali suasana di hari malam pengantin anda.Inilah rahsia bidan kedah…warisan turun-temurun.TAK RUGI mencuba
Sekali cuba pasti nak lagi..







PRODUK AMIRNA MEMANG TERBAIK>>SIAPA SAYANG SUAMI??SIAPA XNAK SUAMI CARI PEREMPUAN LAIN HARUSLAH MENCUBA PRODUK NIE.






Asyik tayang gambar je...mana harganye...hihihih..sori-sori,huhuhuhu TERexcited plak..yelakan..sy suka kalau pelanggan sy suka .Feedback semua cakap terima kasih sebab kenalkan dengan produk ini..