Isnin, 17 Ogos 2015

Teknik Ghairahkan Suami

Teknik Ghairahkan Suami

** Tips

gairahkan suami Teknik Ghairahkan Suami
Ghairahkan suami menuntut sedikit seni buat isteri yang mahukan hubungan seks tersebut berakhir menjadi suatu malam yang penuh dengan kenikmatan dan kelazatan sebenar. Sudah pasti zakar si suami akan lebih mudah menegang dan nafsunya cepat melonjak naik seandainya si isteri bijak ‘bermain’ dengan aksi-aksi sentuhan dan belaian yang mengghairahkan.
Oleh yang demikian kali ini admin berminat mahu berkongsikan bersama semua pembaca terutamanya wanita serba sedikit panduan atau tips bagaimana dapat membantu anda meningkatkan prestasi dan menghangatkan lagi hubungan ranjang anda berdua. Jom baca tips ghairahkan suami seperti yang disediakan di bawah ini.
SEBAGAI ISTERI ANDA…
1. Jangan terlalu seksi sehingga berbogel
Bila nak mendekati suami tu janganlah anda berbogel terus. Suami suka melihat apabila anda mengenakan pakaian dalam yang nipis-nipis dan yang jarang-jarang. Pemilihan warna pun satu hal. Anda perlu bijak memilih warna dan memakai pakaian dalam yang boleh mencetuskan keberahiannya. Jadi dengan kehalusan fabrik dari pakaian apabila mengenai kulitnya akan dapat memberikan sensasi yang luar biasa buatnya. Lepas tu bila enjin anda berdua dah panas barulah anda boleh berbogel he he.. Tapi nanti dululah.. jangan gelojoh sangat! Baca lagi tips-tips di bawah ini.. icon razz Teknik Ghairahkan Suami
2. Rambut diuraikan sedikit sebagai pencetus keghairahan
Apabila anda sudah berada di atas tubuh suami biarkan rambut panjang anda itu diuraikan sedikit mengenai dan menyapu dengan perlahan di permukaan kulitnya. Sentuhan hujung rambut anda itu secara tidak langsung dapat membuka atau membangkitkan ghairahnya.
3. Menanggalkan pakaian dalam secara perlahan-lahan
Tidak ada yang lebih mengghairahkan setiap lelaki melainkan apabila dapat melihat pasangannya menanggalkan pakaian mahu pun butang baju secara perlahan-lahan dan tanpa mengeluarkan sebarang patah perkataan. Dikala itu anda berikan dia senyuman mesra sebagai tanda anda pun tidak sabar-sabar untuk bersama-samanya menikmati ‘saat indah’ dan pasti dia akan menarik tubuh anda di dakapannya.
4. Menyentuh puting suami
Jangan sangka puting buah dada anda sahaja yang perlu disentuh dan dihisap lelaki. Lelaki juga amat menyukai apabila pasangannya merangsang di bahagian putingnya. Usap dengan lembut dan bawa lidah dan bibir yang hangat itu untuk bermain-main dengannya. Ohh.. sudah pasti pasangan anda akan berasa ghairah yang tidak terperinya.
5. Hadiah sensasi
Wanita dapat membangkitkan nafsu dan keinginan lelaki dengan menghidangkan mata mereka menerusi ‘hadiah’ yang diberikan. Bekas cakaran atau gigitan cinta (love bite) yang anda tinggalkan di tubuhnya akan membuatkan kaum Adam ini terkenangkan anda. Salah satu cara lain yang dapat membangkitkan semula keghairahannya adalah dengan meninggalkan pakaian dalam anda yang seksi itu di kamar tidurnya.
6. Celah paha yang memberahikan
Lelaki mudah cair dan dirangsangkan nafsunya jika anda membiarkannya meraba atau mengusap-usap di kulit bahagian dalam paha anda. Mereka akan berasa lebih macho apabila dapat melihat respon anda yang mengalami kegelian apabila dia mula menyentuh paha anda yang gebu-gebu dan hot-hot itu.
7. Zon Rangsangan : Telinga
Bahagian telinga juga boleh merangsang nafsu lelaki. Tidak susah mana pun. Apa yang perlu anda lakukan ialah dengan menggunakan lidah anda lalu gerakkan di luar cuping telinganya. Setelah itu gerakkan hujung lidah anda itu naik dan turun di bahagian belakang telinganya sehinggalah terus ke bahagian lehernya. Cara seperti ini membuatkan pasangan rasa dirinya dihargai. Lakukanlah dengan penuh manja dan kelembutan.
8. Sentuhan penuh ghairah
Kelembutan sentuhan seorang wanita memang menjadi dambaan bagi setiap lelaki. Kucupan yang lembut dan usapan yang halus menggunakan hujung jari mampu menggoda lelaki. Sentuhan ini termasuklah di bahagian leher, lengan dan paha lelaki.
9. Janakan suasana romantis
Sewaktu anda menjalinkan hubungan intim bersama berusahalah mewujudkan suasana yang romantis. Ini dapat dilakukan dengan menyediakan lilin, alunan lagu-lagu klasik yang mendayu-dayu, memakai bau-bauan pheromones seperti minyak wangi pemikat Pheromances atau Pheromiss, wangian aromaterapi, losen yang harum dan selendang lembut yang dibiarkan menyentuh kulit lelaki. Cara-cara seperti inilah yang akan dapat membangkitkan lagi suasana romantis anda berdua.
10. Renungan mempesona
Pandangan yang penuh dengan perasaan manja, kasih sayang dan mempesonakan terhadap lelaki cukup untuk menggambarkan perasaan wanita terhadapnya. Apatah lagi tatapan tersebut adalah tatapan yang penuh dengan keikhlasan, redup dan penuh pesona. Tidak perlu diungkapkan dengan kata-kata kerana ia sudah cukup bermakna untuk membuatkan lelaki berasa bahagia.
11. Membelai rambut
Lelaki akan berasa dihargai dan disayangi jika wanita mengusap-usap bahagian rambutnya. Anda jangan malu-malu ketika duduk bersamanya dan pada ketika itu ambil kesempatan untuk membelai rambutnya. Lakukan secara perlahan-lahan dengan menggunakan hujung jari bermula dari dahi sehinggalah ke bahagian belakang lehernya.
12. Mengintip membangkit nafsu
Salah satu cara yang dapat menaikkan nafsu lelaki dengan cepat ialah dengan mengintip. Jadi pandai-pandailah anda untuk membuka ruang buat dia untuk mengintip di ketika anda sedang mengenakan pakaian atau sewaktu selesai mandi kerana disebabkan rangsangan visual inilah nafsu dan berahi lelaki mudah memuncak.
13. Hembusan nafas
Menghembus nafas anda terhadapnya juga boleh merangsang nafsunya. Pastikan juga nafas anda itu berbau wangi. Sentuhkan bibir anda secara perlahan-lahan di bibir atau punggungnya. Hembusan nafas yang hangat ini akan membuatkan si dia berasa tidak sabar-sabar untuk ‘menerkam’ anda. Mmmeoowwww!!! he he..
14. Zon erotik
G-spot atau pun zon erotik bukan hanya sahaja ada pada wanita malah lelaki juga mempunyai zon erotiknya sendiri. Sebagai wanita anda mestilah tahu di kawasan mana yang harus anda kerjakan. Jika anda bijak menerokai daerah sensitifnya sudah pasti hubungan anda berdua menjadi semakin erat.
15. Jauhi sikap suka menyentuh kelemahan pasangan
Untuk mengelakkan lelaki berasa kurang keyakinan diri maka anda harus menjauhi sikap suka menyerang atau menyentuh kawasan kelemahan yang ada pada tubuhnya. Fokuskan perhatian anda pada bahagian seperti bahu, punggung atau bahagian lain yang menjadi kebanggaannya.
16. Sepantas kilat
Nah! ini juga salah satu cara bagaimana anda dapat membangkitkan gejolak nafsunya dengan cepat. Ianya dipanggil sebagai tindakan sepantas kilat iaitu dengan melakukan gerakan secara agresif dan kasar dengan menarik si dia di atas sofa atau tilam. Tindakan ini akan membuatkan lelaki berasa macho dan dia pasti tidak sabar-sabar untuk menunjukkan kejantanannya terhadap anda.
17. Membuat kejutan
Lelaki akan mudah mengagumi wanita yang suka melakukan kejutan terhadapnya. Ini termasuklah dari segi perubahan penampilan cara anda berpakaian. Misalnya di tempat tidur, anda kerap beraksi dengan pakaian dalam jarang dan seksi yang berbeza-beza.